Перейти до основного вмісту

Робота в інклюзивному класі

 Основним завданням асистента вчителя є допомога вчителю в забезпеченні індивідуального підходу в освітньому процесі, створенні індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. Спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей інтересів та потреб.

  Важливою та невід'ємною складовою асистента вчителя є співпраця з класним керівником і вчителями - предметниками.

  Працюю асистентом вчителя в інклюзивному 5-Б класі. Мій учень - Яремко Іван, який був скерований комісією Городоцького інклюзивно-ресурсного центру на інклюзивне навчання у 2020 році.





Класним керівником учня є практичний психолог Шевчук Оксана Йосипівна.

                                           

  Заняття з психологом дають позитивний результат

Кожна дитина - це найбільший та найцінніший скарб для своїх батьків. Правильно вибудувані відносини батьків з педагогом - це якщо і не половина успіху, то дуже серйозний внесок в процес освіти дитини.

Постійно спілкуюся з батьками, надаю їм необхідну консультативну допомогу, інформую про досягнення учня. 
Співпрацюючи з учителями,  надаю освітні послуги, спрямовані на задоволення освітніх потреб учня.


Урок української мови 





 
Найкращі результати в навчання учень з таким порушенням отримує під час групової роботи.

 Урок Історії

    Урок математики 

Іванові дуже подобаються уроки англійської мови, особливо з використанням сучасних технологій.


Учень активний, виконує всі фізичні вправи на уроках фізичної культури.



Вправи з м'ячем розвивають моторику пальців
Незважаючи на мовленнєві труднощі, Іван запам'ятовує вірші.



Хлопець також любить приймати участь у всіх класних та шкільних заходах.
                                                                                                Шкільний "Бал-Маскарад"
   

Шкільна ярмарка
Таємний Миколай

Годинник на виставку " Осінні дари " 


                                     Рік Незламності!










Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Інформація про себе

  Дейнека Зеновія Романівна Сімейний стан: одружена Освіта: Інститут післядипломної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка  (кваліфікація - викладач української мови та літератури). Категорія: спеціаліст Педагогічний стаж: 10 років Стаж асистента вчителя: 3 роки Проблема над якою я працюю: "Організація освітнього середовища в умовах інклюзивного навчання". Моє життєве кредо: "Віддай людині крихітку себе.                                         За це душа поповнюється світлом " Хобі: виготовлення квіткових композицій, подорожі. Риси характеру: емоційна, амбітна, дружелюбна, працьовита.

Моє педагогічне есе

    Моє педагогічне кредо:   “ Йти вперед – значить утратити душевний спокій, залишитися на місці – значить утратити себе “. Чи мріяла я стати вчителем? Так, мріяла. Адже першим ученим у житті кожної людини є вчитель.   Це не просто високоосвічена людина, а той, хто вміє передати свої знання іншим, пояснити незрозуміле, знайти ключ до здібностей учня.    Коли   була маленькою, бавилася “школи ”, садила свої ляльки за “ парти ” , навчала їх, пояснювала , ставила оцінки. Проте так склалися життєві обставини, що обрала зовсім іншу професію. Та думка про педагогічну діяльність не полишала мене. Поштовхом для вступу до педагогічному закладу, був мій прихід на роботу в школу. Спочатку я працювала лаборантом, але розуміла, що потрібно розвиватися, рухатися вперед.    І вже в зрілому віці стала студенткою педагогічного інституту. Сіла за студентську лаву зі значно молодшими від мене людьми.    Навчання, робота, сім ’ я – усе це потрібно було поєднувати. Звичайно, було нелегко, та мен